Toutorial!

Heeeejje!

Hur mår ni denna soliga lördagsmorgon?? Det är ju kanonväder ute! Men det är minusgrader igen, det är lite synd. Jag blev ju grundlurad igår när jag gick till jobbet. Jag tog på mig mina fina korta skinnjacka och halsduk ... höll på att blåsa iväg! Det var ju storm ute! Plus att det började snöa/hagla plötsligt ... INTE okej!

Idag är det dags för tävling på stan! "Levande skyltdocka". Vi bidrar med en jättesöt pixelmodell! Ska bli skitkul! Jag var uppe på teater sörmland igår och letade efter kläder till min modell Felicia. Hon kommer bli sååååå färgglad och fin ... hehehe. Så alla i Nyköping får komma ner på stan idag och rösta på Make Up Store!!!!

Jag lovade er en toutorial igår, och här ska ni få den!





Kommentarer
Postat av: Hanne

Superfint! Fortsätt med turials^^

Ska göra denna imorgon, om inte på fre, beror på om jag orkar sminka mig som jag tänkt imorron..

2011-03-30 @ 22:11:28
Postat av: Mikaela

Tack Hanne! Kul att du uppskattar mina små tourotials ... lycka till med sminkningen ... ;D

2011-03-31 @ 20:20:01
URL: http://mickelickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0