Happy helg!

Hej allihopa!

Ledig helg!!! I love it! Igår på jobbet stod jag och Emelie och planerade semester, hur underbart e inte det?? Så himla skönt nu att man har nåt att se fram emot. Det gör att dagarna går mycke smidigare ... nedräkningen har börjat!

OCH vet ni vad?!?! Snart går vi över till sommartid!!! Så den där slaskiga snön som ligger på backen nu sen igår kan ju gå å ta sig nånstans, den kommer inte få ligga där länge, så det så! :D

Här ska ni få min sminkning från igår ...




Okej den där bilden var lite mupp ... men det var den bästa av dom jag hade tagit! Hahahahaaaaa








Jag har använt (ALLT från MUS):

Grunden:
Skin serum
Liquid foundation milk
Dual foundaton helsinki
Reflex cover

Ögon:
High tech lighter cleo
Eyedust hot
M/S beautyful morning
M/S muffin
eyepencil romantic garden
Max lashes black

Kinder:
Blush Oh so fresh

Läppar:
Okej .... läpparna hade typ försvunnit på bilden, jag tog bilderna när jag kom hem från jobbet. Men jag hade iallafall lippencil sunset och lipgloss puma!


Ha nu en riktigt mysig helg! Det ska jag ha. Jag ska ut till huset och måla fönster. Sen blire middagsdejt med min älskling! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt som tusan

2011-03-19 @ 09:59:54
Postat av: Hanne

Verkligen jättevackert!

2011-03-24 @ 19:49:27
Postat av: Mikaela

Tack snälla ni! Blir så glad! Kram

2011-03-24 @ 22:08:03
URL: http://mickelickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0