Fyndat i Ullared!

God morgon!

Förra veckan tog jag míg en roadtrip med min goa tjej Jennica. Vi drog iväg till Ullared och shoppade loss! Eller ... jag shoppade loss iallafall, Jennica kom knappt över 2000kr. Lite töntigt ... :P

Jag tänkte iallafall dela med mig av mina skönhetsfynd som jag gjorde!




OMG!! Det är INTE från Make Up store!!!

Vi var först in till Hairstore som ligger i en galleria utanför Gekås. Där har dom också MQ outlet, scorett outlet (love it), och Martinshop! höhöhö ...

På hairstore hitta jag Osis flatliner och Osis dust it billigt! Nu minns jag inte exakt vad det kostade ... men billigt var det!

Inne på Gekås fyndade jag Lumene radiant touch ansiktsvatten. 300ml för 90 spänn!!!
Jag köpte också (som jag slltid gör) Aloe vera dag och nattcreme ... dessa kostar bara 25kr/styck!!! Nu är dom ju ingenting jämfört med min älskade Ice creme time från MUS, men det är ett bra alternativ då den tillfälligt utgått för att den ska komma i ny förpackning. Det är också ett bra budget alternativ om man har en tajt ekonomi. Men annars tycker jag man ska investera lite mer på riktigt bra hudvård.

Ett annat fynd var en foundationborste jag hittade för 30 spänn! Om den är bra eller inte vet jag inte ännu, har inte provat den. Men det är värt 30 spänn att testa tyckte jag! Jag gillade storleken på den och att stråna var lite hårdare än den jag har. Men om den håller måttet återstår att se ... ;D


Snart dags att skutta till jobbet! Molnen spricker upp ser jag därute ... himmelen är underbart blå! Puss å kram på er!

Kommentarer
Postat av: Hanne

Älskar Ullared! Har vart där en gång, och måste dit igen när jag har tjänat ihop lite pengar i sommar^^

2011-03-24 @ 19:48:43
Postat av: Mikaela

Jag älskar också Ullared! Man hittar mig där minst 3 gånger om året ... höhöhö

2011-03-24 @ 22:10:12
URL: http://mickelickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0