REA!!!

Åh vad jag älskar när det är rea på jobbet! Lite synd bara att man hittar massa godingar på rean som utgått ur sortimentet! Måste köpa på mig så jag inte blir utan! Idag tänkte jag ge er ett tips på ett skeeeetasnyggt läppstift!







Lipstick festival 75kr på Make Up Stores rea!!

När det varit så fruktansvärt kallt ute har jag låtit läpparna fått vara i fokus ett tag. Mina ögonlock har varit så torra att jag inte velat ha ögonskuggor. Det är så skönt att ha läppstift när det är kallt ute! Det blir som en skyddande barriär mot kylan! Skitbra också att läppstiften är återfuktande.
Nu har det varit lite varmare ett par dagar så nu får vi hoppas att helveteskylan är över för denna vinter!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vill ha det läppstiftet! Så snyggt på dig!

2011-01-16 @ 15:26:47
URL: http://ladytelp.blogspot.com/
Postat av: Hata LadyTelp

hatar dig Nilla

2011-04-11 @ 01:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0