Lila sminkning och tacorester kring munnen

Gokväll!

Här ska ni få dagens sminkning! Idag har jag varit till tandläkaren och hämtat min bettskena som jag måste börja använda när jag sover. Jag ser ut som värsta brottaren. Tydligen så ginsslar jag tänder i sömnen och det har gjort att jag fått tandvärk på högra sidan av munnen.

Så här nedan ser ni dagens sminkning + bettskena + tacorester kring munnen såg jag också ... va trevligt









Sminkningen har suttit sen klockan nio i morse så det var helt klart snyggare då. Kajalen har försvunnit lite och här ser ni att skuggorna börjat lägga sig i veck. Ingenting verkar funka på mig längre! Här har jag Både eyeprimer, puder OCH high tech lighter.


Jag har använt (Allt från Make Up Store):


Grunden:

Reflex cover medium
Liquid foundation milk
Dual foundation helsinki

Ögonen:

Eyeprimer tinted
High tech lighter platina och satellite
Eyedust vampyre
M/S dita
M/S charity
Eyepencil black
Max lashes black

Brynen:

Brow color nr2
tribrow

Kinderna:

Blush carmel
Blush passion

Läppar:

Lippencil sauvage
Lipstick praire
(Santa Maria tacokryddmix) ;P

Kommentarer
Postat av: Jennica

Du kan väl åtminstone torka dig runt munnen mickan! :P

2011-01-26 @ 23:21:43
Postat av: Mikaela

Hahaa ... jaaaa Jennica. Det hade jag gjort om jag såg det innan jag tog bilderna. Men jag tycker liksom att det gjorde bliden mer levande. Blev en helt annan look på makeupen ... ;P

2011-01-27 @ 07:11:27
URL: http://mickelickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0