Smygtitt ....

Hej och god morgon! Jag är så sjuuuuukt trött idag! Kom hem sent igår kväll efter 2 dagar kickoff. Mycke sittande blev det, och mycke information som ska in i huvet!

Ska bli såååå kul när vårens look äntligen kommer till butiken!! Mycke starka färger och lekfulla tekniker ... verkligen nåt att sätta tänderna i!
Utan att avslöja för mycke kan jag säga att det kommer måååånga efterlängtade produkter framöver ... både helt nya och även gamla favoriter som kommer i ny förbättrad variant.
Jag fick med mig 2 nyheter igår som jag tänkte ge er en liten smygtitt på här ...


Dagens kladd!!









Jag har använt (Allt från MUS):


Grunden:
Base prep (nyhet)
cover all mix
wonder powder sinai

Ögonen:
High tech lighter platina
M/S muffin
M/S plum (utgått)
mixing liquid
cake eyeliner black
eyepencil black
long lash black

Kinder:
blush baileys
M/S lingerie

Brynen:
Tribrow

Läppar:
Lippencil sunset
Lippencil apricot tan
Twin gloss lead (lead)


Nya base prep var fantastiskt bra! Jag använder ju wonder powder varje dag och med denna som primer tycker jag att jag fick mitt wonder powder mer täckande! Den var väldigt skön i ansiktet och det kändes verkligen som att den jämnade ut ansiktet. Den kommer bli en hit tror jag!

Läppglanset är jag lite mer tveksam till. Det är ett twingloss med silvergrått. Jag tyckte den funka okej på orange läppenna, men då hade jag väldigt lite av det gråa pigmentet på ... Jag får nog känna på den lite och prova olika varianter. Grått läppglans ... vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: sandra

A men supersnyggt ju

2011-02-10 @ 18:53:24
URL: http://www.snadra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0