Redan torsdag??

Hej alla! Det är ju för fasiken redan torsdag! Hur kunde den här veckan gå så fort?? Snart helg och då är jag leeeeeedig! Gud va skönt det ska bli! Softa hemma och titta på melodifestivalen med god mat och goda vänner ... LOVE IT!

Här har ni dagens kladd för idag ... ;D





Idag ser jag ut som flottface! Blixten gjorde verkligen att jag såg blank ut idag ... men nu ska vi inet fokusera på det hörrni








Jag har använt (Allt från MUS):


Grunden:

Cover all mix
Wonder powder sinai

Ögonen:

High tech lighter platina
M/S muffin
M/S monty
M/S deadly
Cake eyeliner black
Mixing liquid
Eyepencil black
Long lash black

Brynen:

Tribrow

Kinder:

Blush baileys
Wonder powder cleopatra

Läppar:

Lipstick berry



Ha nu en riktigt mysig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0