Ny header!!

God morgon!


Jag har äntligen skaffat en ny header! Jag tyckte min blogg såg så tråkig ut och behövde ett lyft. Jag är inte riktigt där jag vill vara ... skulle vilja lära mig lite mer om hur man fixar och ändrar. Men jag är så kass på sånt och jag har inte photoshop heller! Som tur är så har jag begåvade vänner! ;D

Headern och min bakgrund har jag fått proffshjälp med! Elisabeth på http://www.rehbelle.com/ har knåpat på det. Jag är supernöjd! Enkelt och snyggt. Gå in och kolla på hennes konst! Hon har väldigt speciell stil, och det är det som gör att jag gillar det. Inte rädd för att uttrycka sig och tänja på gränserna.



Ha nu en riktigt fin måndag! Har ni förresten märkt att det är mycke mycke ljusare ute nu!?!??!?!

Kommentarer
Postat av: 3milie

Ett tips! Jag hittade den här sidan idag, dom har jättemånga tips på hur man fixar och trixar till sin blogg och förklarar det på ett relativt lätt sätt. Jag funderar på att göra om min med, ska läsa på lite mer om hur saken fungerar. Dom kan även göra personliga bloggar från scratch, precis hur man vill ha det om man är intresserad av det.



Jag fann sidan väldigt informativ iaf:)



http://designbloggar.blogg.se/



Kram!

2011-02-08 @ 18:43:56
URL: http://emiliespsychward.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

Jättebra att lära sig photoshop själv, liksom allt annat.Men nu har du iaf en grafiker till din tjänst:)



Kram på dig vännen

2011-02-09 @ 17:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0