Nu har jag nåt intressant att skriva om igen!

Hej alla!!

Laddade för melodifestival ikväll??? Det är jaaaaaag! Jag har känt mig så sjukt omotiverad att skriva i bloggen senaste tiden. Noll inspiration och noll tid och lust .. och har man inget vettigt att skriva om så är det ingen idé att skriva alls! Eller hur!?!

Men nuuuu känner jag att jag har ett bra inlägg på g! ;D hahaha
Idag har jag gjort min egna "pixel" sminkning med Make Up Stores nya färger ... nämligen från looken "pixel"
Hoppas ni gillar den ...










Jag har använt (Allt från MUS):


Grunden:
Prime and protect
Cover all mix
Wonder powder sinai

Ögonen:
Eyepencil tropical
Eyedust hectic (nyhet)
Eyepencil baltic (utgått)
M/S fade (nyhet)
Eyedust fame
Eyepencil vanilla
M/S muffin
M/S beautyful morning (nyhet)
Long lash black
Strazz saphire (utgått)

Brynen:
Borstade med touch up mascara

Kinderna:
Blush baileys (utgått)
M/S muffin

Läpparna:
Lipstick bare


Ha en riktigt underbar lördagkväll! Det ska jag ha iallafall! :D


Kommentarer
Postat av: Annika

snyggt! är så nyfiken på pixel

2011-02-28 @ 16:49:03
URL: http://blushrush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0