Friday night baby!!!

Tjohooo! Äntligen fredag!!!!
Fläskfilén och potatisen står i ugnen och vinet slinker ner ... hehehe. Jag ska jobba i morgon men lite fredagsmys ska man ändå få unna sig tycker jag. Jag tänkte jag skulle köra vidare på glitter och glamourtemat i sann melodifestivalsanda! Såååå jag ger er ....

Dagens kladd!










Jag fick inte så bra bilder på helheten, så ni får nöja er med ögonen!

Jag har använt (Allt från MUS):

Grunden:
Prime and protect
Cover all mix
Wonder powder sinai

Ögonen:
High tech lighter platina
M/S muffin
Eyedust dream
Eyedust fame
Eyedust mercury
M/S pollution
Mixing liquid
Cake eyeliner black
Eyepencil sweet dream
Eyelash doll
Adhesive clear
Long lash black

Kinderna:
Blush baileys
Blush must have

Bryn:
tribrow

Läppar:
Lipgloss lala


Kommentarer
Postat av: wincent

det där var riktigt snyggt!

2011-02-16 @ 19:46:22
URL: http://wiiincent.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tack snälla! :D Kram

2011-02-16 @ 19:51:33
URL: http://mickelickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0