Färgglad fredag!

-8 och det snöar ... GOOOOOOD MORGON!!! Egentligen förstår jag inte varför folk blir så besvikna och förvånade av att det fortfarande kommer snö och är kallt ... det brukar väl ändå vara snö hela februari???? Lika bra att förbereda sig på det innan. Visst känns det piss men det är ju bara att gilla läget. Nu är det iallafall ljusare på dagarna, det gör STOR skillnad tycker jag!

Dagens kladd!











Jag har använt (Allt från MUS):


Grunden:
Prime and protect
Cover all mix
Wonder powder sinai

Ögonen:
High tech lighter platina
M/S glam peach
M/S orange (utgått)
Blush metal cherry
Eyedust fame
Mixing liquid
Cake eyeliner black
Eyepencil tropical
Long lash black

Kinder:
Blush baileys (utgått)

Bryn:
Tribrow

Läppar:
Lipgloss mock



Ha en riktigt trevlig helg! Själv ska jag jobba! Sen åka på kryssning! Fullspäckad helg med andra ord .. tjohoo!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Har tänkt på det där jag med. Dec-Feb är ju vintermånader. Hösten hinner knappt börja innan det klagas på kylan och sommaren efterlyses. Jag skyller på att det är relativt billigt att åka till varmare länder nuförtiden.

Iofs så har jag tröttnat på att det snöar men inte på snön. Och klart att det är kallt när folk knappt har kläder på sig. Strumpbyxor och tygskor vid -25 och man klagar på att det är kallt. GALET är ordet.

2011-02-18 @ 09:45:41
Postat av: Mikaela

Helt rätt Camilla! Så länge jag får lite sol och ljusare dagar så är jag glad. Är det kallt får man väl klä på sig mer eller stanna inne. Klart det inte är kul att frysa arslet av sig!!! Men ändå, det blir inte bättre av att gnälla! ;D Vad kommer nu till våren då? Vårkaos?? Översvämning??? Jag ser rubrikerna framför mig ...

2011-02-18 @ 18:52:25
URL: http://mickelickan.blogg.se/
Postat av: Hanne

Gud vad kul att jag hittade en Nyköpings-bloggare^^! Själv är man Nyköpingsbo.

Läste att du jobbar på MUS, och jag ska dit på fredag (25/2) och gå på sminkkurs. Tyckte jag behövde lära mig sminka mig ordentligt, och behövde ändå nya produkter. Kanske det är du som sminkar mig då?

Bloggen kommer definitivt hamna bland favoriterna. Fortsätt uppdatera :D

2011-02-23 @ 21:10:35
Postat av: Mikaela

HANNE .....Va kul att du hitta hit! Det var ju tyvärr inte jag som hade kurs med dig med jag hörde från Emelie att du var nöjd! Kul att höra ... kanske jag får äran att sminka dig nästa gång! Kram!

2011-02-26 @ 18:00:53
URL: http://mickelickan.blogg.se/
Postat av: Sara

Snygggt :)

2011-03-25 @ 21:03:53
URL: http://ssaraf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0