Orange och lila <3

Äntligen helg! som jag längtat! Har haft en riktigt seg vecka... men nu är det bara att skaka av sig den och ta nya tag nästa vecka! I helgen är det dock fullt upp!!! Snart ska jag ut på gården och vårstäda med alla pensionärer, sen ska jag och Henrik åka till huset och pyssla lite. Förra helgen kom vi igång att gräva runt huset ... jag var tvungen försöka rädda blåbärsbuskarna som Henrik tänkte gräva upp så nu står dom i en kruka i köket ... hahahaha. Måste ju se om det funkar! Dom börjar knoppa iallafall!!! Sen växte det vitsippor i krukan också ... :D

Här får ni ett dagens kladd iallafall ...


Bry er inte om min slarviga "god morgon tofs" med jättemycke utväxt ... i helgen SKA jag hinna färga håret!








Jag har använt (Allt från MUS):

Grunden:
Prime and protect
Cover all mix
liquid foundation milk
Dual foundation helsinki

Ögonen:
High tech lighter platina
M/S beautiful morning
Cybershadow bordeaux (NY)
Eyedust fantasy blush (NY)
M/S muffin
Cake eyeliner black
Mixing liquid
eyepencil vanilla
Long lash black

Bryn:
Tribrow

Kinder:
Blush baileys (utgått)
Blush frozen daiquiri

Läppar:
Lipstick peachy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0