6/10

Grå morgon ...

Herregud vad det blåser ute! Det blir uppsatt hår idag, annars flyger det bara omkring och klibbar fast sig på läppglanser på läpparna! Hahahahaha
Morgonen började bra ... det första jag gjorde när jag vaknade var att välta ut mitt vattenglas när jag skulle stänga av larmet, vi får väl se vad resten av dagen bjuder på ... :P

Dagens kladd!









(haha, va bra att jag ser nu i efterhand att jag målat utanför ... sex-ey!!)


Jag har använt (Allt från MUS):


Grunden:

Cover all mix
Wonder powder sahara

Ögonen:

High tech lighter platina
M/S fizz
Eyedust perfect
M/S muffin
Eyepencil baltic (utgått)
Treatment mascara
Max lashes black

Bryn:

Tribrow

Kinder:

Blush baileys (utgått)
M/S love and laughter (utgått)

Läppar:

Lipgloss pot ski


Ha en fin onsdag! Och glöm inte att köpa "pink cirkle of life" armbandet till bröstcancerfonden!  http://www.dottyzebra.se/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=146&category_id=22&option=com_virtuemart&Itemid=1&vmcchk=1&Itemid=1

Kommentarer
Postat av: Den gudomliga komedin

Tycker din blogg är jättebra! Man får mycket inspiration och bra tips! Duktig du är!

Kram Divina

2010-10-06 @ 09:24:11
URL: http://blogg.mama.nu/divina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0