22/10

Tjohej! Inge godmorgon idag för dagens kladd kommer lite sent idag! Hade sovmorgon i morse och blev skitstressad när jag skulle till jobbet. Men jag fick all min tvätt tvättad i morse och dammade och dammsög sovrummet.  Så jag fick känna mig lite duktig! :)

Dagens kladd då!!











Jag har använt (Allt från MUS):


Grunden:

Cover all mix
Wonder powder sahara

Ögonen:

High tech lighter platina
M/S moonstone (utgått)
Eyedust brilliance
M/S muffin 
Gel eyeliner black
Eyepencil vanilla
Eyepencil sparkling beach
Max lashes black

Kinder:

Blush metal cherry

Brynen:

Browcolor nr1

Läppar:

Lippencil icy dream
Czarinna lipgloss egg
Lipgloss frozen


Nu ska jag fortsätta med mitt tv-mys! Har precis ätit en smarrig middag bestående av fläsfilé och potatisgratäng .... MUMS!!! Ha en underbar helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0