21/10

God morgon! Nu är det snart helg! Fyyyy f******n va skönt säger jag bara! Jag ska jobba i helgen iofs men lördagar är alltid roliga att jobba. Sen är det lön på måndag! Life is gooooood! :D
Idag bjuder jag på en krispigt vintrig kall sminkning. Vi fick alla nyheter igår till vinterlooken "frozen diamond" (bilder kommer), så detta är en liten försmak på vad som kommer ... :)


Dagens kladd!!











Jag har använt (Allt från MUS):


Grunden:

Cover all mix
Wonder powder sahara

Ögonen:

High tech lighter platina
M/S muffin
Eyedust brilliance (NY)
M/S tuch
Eyepencil clearblue sky (utgått)
gel eyeliner black
Max lashes black

Brynen:

Browcolour nr1

Kinder:

Blush metal cherry
M/S love and laughter (utgått)

Läppar:

Lippencil icy dream (utgått)
Lipgloss frozen (NY)

Kommentarer
Postat av: anna

gud vad duktig du är! kram:)

2010-10-21 @ 15:24:31
URL: http://annaojendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0