20/10

God morgon! Guuuuud va slö jag var när jag vaknade idag! Vaknade flera gånger inatt och ställde om klockan en halvtimme innan jag gick upp. Jag hoppas verkligen att jag får mina varor idag! Vinterns nyheter är på gång och vi får julpåsarna! Dom är sååååå fina! Jag längtar till julruschen nu! Håll utkik här för att se dom nya färgerna!


Dagens kladd!










Jag har använt (Allt från MUS):


Grunden:

Cover all mix
Wonder powder sahara

Ögonen:

High tech lighter platina
M/S rec (utgått)
Eyedust extreme
M/S spruce
Eyedust crystal
M/S muffin
Gel eyeliner black
Eyepencil black
Max lashes black

Bryn:

Brow colour nr1

Kinder:

Blush baileys (utgått)
M/S love and laughter (utgått)

Läppar:

Lipgloss lala

Kommentarer
Postat av: Sandra Nylander (sellin)

Superfint!

Längtar också efter de nya varorna, såg att malmö butiken fått sina, så hoppas att vi också fått dem i morgon då jag jobbar! ;)



Älskar de nya kiten!

2010-10-20 @ 19:44:19
URL: http://tremusar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0