14/10

God morgon! Måste det vara så mörkt när man vaknar nu??? Det är mycke svårare att ta sig upp på morgonen ... men jag tänkte på det igår. Snart är det vinter och julen kommer väldigt fort, man (jag) har oftast så himla mycke å göra just innan jul! Har redan kalendern fullklottrad. Jag måste nog skaffa mig en sån där filofax tills nästa år ... iallafall så går ju den tiden väldigt fort när man har fullt upp hela tiden. Så den jobbiga perioden kommer efter nyår. Mellan januari och mars typ, sen börjar det ju bli varmare igen! Så snart är det ju sommar!! Jag försöker intala mig själv det iallafall ... oh well ...

Dagens kladd!!










Jag har aldrig gillar att ha mina läppar i fokus ... men jag måste ju testa trenden med mörka läppar, jag tycker det är lite coolt. Vad tycker ni?


Jag har använt:

Grunden:

Cover all mix
Wonder powder Sahara

Ögonen:

High tech lighter platina
M/S dry lake
M/S muffin
Mixing liquid
M/S dagger
Eyepencil vanilla
Max lashes black

Bryn

Brow colour nr1

Kinder:

Blush baileys (utgått)
Blush must have

Läppar:

Lippencil frosted berry
Lipstick havannah


Hoppas ni gillar det! Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Väldigt fina sminkningar! Gillar läpparna!

2010-10-14 @ 13:25:15
URL: http://ewamatilda.blogg.se/
Postat av: FINI

Tack själv.. duktig du är..

2010-10-14 @ 13:47:43
URL: http://fini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0