En väldigt sen dagens kladd .... 5/11

Gokväll! Nu sitter jag här ... mätt i magen av tacos och tittar på idol! Var så stressad i förmiddags när jag skulle iväg så jag hann aldig lägga upp ett inlägg! Men här kommer ....


Dagens kladd!!













Jag har använt (Allt från MUS):


Grunden:

Reflex cover medium
Wonder powder sinai

Ögonen:

High tech lighter platina
M/S dry lake
M/S muffin
Mixing liquid
M/S rec
Eyepencil vanilla
Treatment mascara
Max lashes black

Kinderna:

Blush Must have

Bryn:

Browcolor nr2
treatment mascara

Läppar:

Lippencil red currant
Lipgloss plum

Ha en fortsatt trevlig kväll och helg! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Den gudomliga komedin

Snyyyygt!

2010-11-06 @ 06:57:10
URL: http://blogg.mama.nu/divina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0