Då var det lördag igen!

Godmorgon allihopa! Tagit sovmorgon idag! Hade varit jätteskönt om jag inte hade vaknat av en jordbävning vid nio-tiden .... nej, förlåt ... inte jordbävning. Det var bara Henrik som snarkade!!!!!! Herregud vad han lät i morse!
Jag var riktigt trött igår kväll. Efter föreställningen på culturum satt jag barnvakt åt lillebror, och mamma kom inte hem förrän strax efter 2! Då var det svårt att hålla ögonen öppna kan jag säga.

Idag är sista föreställningen av "Trollkarlen från oz". Riktigt skönt och tråkigt på samma gång. Jag behöver verkligen återgå till den normala vardagagen om jag ska orka julhandeln, börjar jag bli gammal eller?!?!? ;P
Jag ligger ju lite efter nu med allt sminkkladd ... så här får ni torsdagens kladd!! ;D

I torsdags protesterade mitt öga lite, jag skulle lägga viit kajal och ögat blev pionrött och det sved som bara den! Jag fatta ingenting! Andra ögat gick bra. Antingen tycker inte mitt öga om vit kajal eller så har jag bara använt penna för mycke så ögat behöver vila. Jag såg ut som ett monster! Men det gick över efter en stund. Jag vågade ju såklart inte lägga penna där igen då så därför ser jag lite röd ut på ena ögat. Men det är sminket ni ska titta på ... :P 











Jag har använt (Allt från MUS):


Grunden:

Cover all mix
Wonder powder sahara

Ögonen:

High tech lighter jupiter
Sparkling diamond
Cybershadow silver
M/S ashes
M/S tuch
Eyedust crystal
Eyepencil secret agent
Eyepencil white
Mixing liquid
Glitter starry
strazz multi
Max lashes black

Bryn:

Tribrow

Kinder:

Blush metal cherry
Wonderblush cairo

Läppar:

Lippencil sweet pumpkin
Eyepencil white
Lipstick obsess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0