9/11

Gooomorron!!! Huuuuuua vilket väder! Nu har vintern kommit igång på riktigt, på med långkallingar och mössa! Oh yes!

Riktigt trött idag. Massor som snurrar runt i mitt huvud när jag sover. Drömde om vitt fetsmink och skitiga penslar .. hahahaha!! Jag ska ju hjälpa till på culturum med sminket till "Trollkarlen från oz" och teatersmink är väldigt nytt för mig. Jag har 10 minuter på mig att sminka den elaka häxan kritvit i ansiktet och sotad på ögonen, blir spännande att se sen om vi får ihop allt ....


Dagens kladd!!














Jag har använt (Allt från MUS):


Grunden:

Cover all mix
Wonder powder sinai

Ögonen:

High tech lighter platina
M/S upper east
M/S moscow
M/S muffin
Mixing liquid
cake eyeliner lilac (utgått)
Eyepencil vanilla
Treatment mascara
Max lashes black

Kinder:

Blush must have

Bryn:

Browcolor nr2
treatment mascara

Läppar:

Lipstick mood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0