7/11

Gokväll ... här sitter jag och tittar på bingolotto utan lott, hur mycke pensionär e inte det!??!! Det blev en lång dag idag! Upp tidigt, iväg till culturum för att hjälpa NYMOS med scensminket till Trollkarlen från oz. Jag har insett att scensmink och skönhetssmink är inte riktigt samma grej ... hahahaha!! Det visste jag väl innan men jisses vilken omställning det blir för huvet!!


Dagens kladd!













Jag har använt (Allt från MUS):


Grunden:

Cover all mix
Wonder powder sinai

Ögonen:

M/S dry lake
M/S muffin
mixing liquid
M/S olive (utgått)
Eyedust inka
Treatment mascara
Max lashes black

Bryn:

Browcolor nr2
treatment mascara

Kinder:

Blush metal cherry
Blush must have

Läppar:

Lipgloss pot ski



Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-11-07 @ 20:33:21
Postat av: Anonym

Du är en pärla:)taxsåmycket för att du hjälper till KRAM från "sminkkompisen " Anne,vi ses på Culturum

2010-11-07 @ 20:35:54
Postat av: Mikaela

Puss på dig Anne! Vi ses i morgon!!

2010-11-07 @ 20:37:02
URL: http://mickelickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0