4/11

God morgon! Gud va härligt att solen skiner idag! Det är ju redan torsdag! Veckan har gått så himla fort. I helgen blire nog lite fest tror jag. Kanske hinner jag gå på bio också. Jag är sugen på att se Jackass 3D!!! höhöhöhö ... Jag kan ju inte låta bli att titta, men det känns som att dom där gubbarna börjar bli lite väl gamla nu ... ;D


Dagens kladd!












Jag har använt (Allt från MUS):


Grunden:

Reflex cover medium
Wonder powder sinai

Ögonen:

High tech lighter platina
Cybershadow crow
Eyedust brilliance
M/S fizz
Mixing liquid
M/S rec (utgått)
Eyepencil baltic (utgått)
Treatment mascara
Max lashes black

Bryn:

Brow colour nr2

Kinder:

Blush bailey (utgått)
Blush must have

Läppar:

Lippencil icy dream (utgått)
Lipgloss vide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0