25/11

Det är torsdag och lööööööning! Wiiiii! Dessutom har Cubus "Big Smile Day" idag och kör 30% på allt. Jag är vääääääldigt shoppinmgsugen vill jag lova! Idag passar jag på att lägga up gårdagens kladd ... idag sminkar jag mig på jobbet, annars blåser väl allt bort innan jag kommit fram. Nog för att jag kan lita på min mascara och ögonskuggan sitter bra, men i den här blåsten så vågar jag inte chansa! ;P
Verkar ha lugnat ner sig lite men ändå bäst att vara på den säkra sidan


Gårdagens kladd! :D











Jag har använt (Allt från MUS):


Grunden:

Cover all mix
Wonder powder sinai

Ögonen:

Sparkling diamond
M/S ashes
Eyedust paragon
M/S muffin
Mixing liquid
Eyepencil vanilla
Treatment mascara
Max lashes black

Bryn:

Browcolor nr2

Kinder:

Blush must have

Läppar:

Lipstick sheer lust



Kommentarer
Postat av: annelie

Få som kan få blå skuggning att se så bra ut en vardag! :)

Jag är väldigt kall i min hudton, blålila läppar, och har problem med att hitta ett rouge som passar mig riktigt bra. De flesta ser ju bra ut men när jag en gång lekte lite framför spegeln och svepte pyttelite MS Hyacint över mitt vanliga rouge såg jag vilken enorm skillnad det blev med ett såpass kallt rouge.

Har MUS något fint rouge som går i nästan lite åt det blå/lila hållet? Tycker metal cherry ex. ser rätt kyligt ut? Något mer?

2010-11-25 @ 09:27:15
Postat av: Mikaela

Hej Annelie! Blått e flott! Jag älskar att sminka i blått ... ;D



Vi har absolut rouger som passar dig! Metal cherry är jättebra om du vill ha ett mörkare rouge. Du kan även prova "matt glory" och "shimmer dynasty", dom är ganska lika varann i färgen men den ena har glitter i och den andra inte. Det är ganska mycke pigment i dom så det är lätt att färgen blir skarp, se till att ta lite på borsten och dutta lite på handen innan du lägger det på kinden.

En annan som funkar bra också är wonderblush i färgen "cairo". Hoppas du gillar dom! Lycka till! Kram/Mikaela

2010-11-25 @ 13:20:47
URL: http://mickelickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0