24/11

God morgon! Det är vitt ute idag!Och kaaaaallt! Ikväll är det föreställning på culturum igen, 4 föreställningar kvar! Det känns jätteskönt och tråkigt på samma gång, det tar på krafterna att komma hem så sent när man jobbat hela dagen. Men det är roligt att vara med! Jag har lärt mig lite mer om scensmink och det kommer säkert till nytta i framtiden.


Gårdagens ögonkladd .... ;D







Jag har använt:

Sparkling diamond
M/S muffin
M/S ashes
Eyepencil black
Eyepencil vanilla
Treatment mascara
Max lashes black

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej!

Kommer du ihåg mig från Gästabudssommaren? Kul att läsa din blogg och jag undrar om du erbjuder någon privat make up-rådgivning? Skulle kunna behövas i dessa tider! Hör gärna av dig:

070-426 63 90

Ha re bra!

//Martina

2010-11-24 @ 14:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0