2/11

Goooooomorron! Idag får ni dagens kladd, men jag kan säga att jag snorade mig igenom hela min morgonsminkning ... hahahaha! Det är så jobbigt när ögonen är så känsliga, börjar det rinna i ögonen så börjar det rinna i näsan .. och snyter man sig så försvinner consealern från näsan. Men va fan, jag e frisk snart!


Dagens kladd!











Jag har använt (Allt från MUS):


Grunden:

Reflex cover medium
Wonder powder sinai

Ögonen:

High tech lighter platina
M/S fizz
M/S smaragde
M/S muffin
Eyedust brilliance
Eyepencil heaven
Treatment mascara
Max lashes black

Kinderna:

Blush must have

Bryn:

Eyepencil taupe

Läppar:

Lipstick crust
Lipgloss frozen

Nu ska jag skutta till jobbet! Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0