11/11

Gomorron! Skaaaaaapligt trött! Jag skulle behöva en slappa i sängen dag känner jag. Va skönt det skulle vara! Jag skulle inte gå upp på heeeela dagen. Beställa mat hem till dörren och titta på film i sängen ... äta chips ... vara allmänt äcklig helt enkelt .... ;P
Men snart e det helg! Fullt upp såklart. :)



Dagens kladd!!













Jag har använt (Allt från MUS):


Grunden:

Cover all mix
Wonder powder sinai

Ögonen:

High tech lighter platina
M/S fizz
M/S spruce
M/S muffin
mixing liquid
cake eyeliner lilac (utgått)
Treatment mascara
Max lashes black

Bryn:

Browcolor nr2

Kinder:

M/S love and laughter (utgått)

Läppar:

Lipgloss vide

Kommentarer
Postat av: lisa

Wonder Powder, sinal, är det en mineralfoundation? :)

Jättefin lyster ger den verkligen!

2010-11-11 @ 20:22:52
Postat av: Mikaela

Ja, det är mineralpuder! Jag använder en stor kabukiborste till. Jättefin lyster e det! :D

2010-11-12 @ 09:02:43
URL: http://mickelickan.blogg.se/
Postat av: lsia

Å, det ska jag definitivt köpa :)

Har kört på id och Lily Lolo men det här ser ut att vara mer i min smak, iaf på dessa bilder!

2010-11-13 @ 15:21:24
Postat av: lisa

Juste, två frågor till :P

Om man vill ha lite mer täckning, går det bra att jobba in det med en kabuki eller är det för "pudrigt" för det?

Och hur mycket innehåller burken? Står inte på hemsidan nämligen :)



Tack för en superblogg också

2010-11-13 @ 15:25:17
Postat av: Mikaela

Hej! Såg inte dina andra frågor förrän nu! Burken inehåller 19g. Det går jättebra att jobba in den med en kabukiborste. Man behöver inte ha så jättemycke på borsten, jobba in den i ansiktet med cirkelrörelser ... ju mer du jobbar in desto mer täcker den!



Kram!

2010-11-30 @ 14:08:01
URL: http://mickelickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0