Men hej där ...

Fattar inte riktigt hur det här funkar ... trodde ALDRIG att JAG skulle starta en blogg! Jag har aldrig riktigt tänkt att mitt liv är så intressant att läsa om. Men med tanke på hur många bloggar som finns därute så kan nog allas liv vara intressant att läsa om!

Så välkommen du som läser! Detta är berättelsen om mitt liv och vad jag gör om dagarna, enjoy ... eller somna ... vilket som!

Mitt namn är Mikaela, jag är 25 år gammal. Bor i Nyköping och jobbar på Make Up Store.
Jag har en underbar pojkvän som heter Henrik och såklart min goa familj som finns både här i Nyköping och i Avesta där jag växte upp. Jag flyttade till min mamma i Nyköping år 2000 när jag skulle börja på teaterlinjen på Tessinskolan. Nu ska jag inet skriva en hel lång uppsats om mitt liv direkt ... ville mest presentera mig själv.

det jag tänkt skriva om här i bloggen är mitt liv och mitt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0