Sugen på att prova ....

I varenda modemagasin jag läser på sista tiden hittar jag en annons om Pierre Renés singelskuggor som finns i 90 färger!! De kostar endast 40kr och finns på cubus och ICA maxi. Det är ett sjukt bra pris! Jag tänker att det är toppen om man vill prova nån crazy färg som man kanske inte använder så ofta, då behöver man inte lägga ner så mycke pengar på det. Men innan jag rusar till ICA för att shoppa loss bland alla färger så undrar jag om de är så bra som annonsen säger? Har de så bra pigment och hållbarhet?? Nån som testat??? Meddela gärna mig!! 



                                             


                        

Som ni ser så finns det många färger .... vilken ska man prova först!??!

Kommentarer
Postat av: Sharro

Åh, älskar dessa ögonskuggor :D

Dock så har inte alla lika bra pigment, men det går att bygga upp :)

2010-09-18 @ 17:58:55
URL: http://makepossessed.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ah .... jag misstänkte att de inte hade så bra pigment, men borde gå att fixa med primer ... ;D Jag skulle köpa ett par på ICA maxi men då fanns dom inte där! Jag letar vidare ...

2010-09-18 @ 20:12:41
URL: http://mickelickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0