Sminkningar!

Här får ni lite bilder på sminkningar jag hunnit med nu på morgonen! 2 söta tjejer som ska iväg på bröllop idag!

Allt jag änvänt är från Make Up Store!! (såklart ;P)

Söta tös nr1


Ljuset och bilderna e lite dåliga fortfarande ... jag har bara tagit med min mobilkamera, ska försöka stjäla min pojkväns kamera nån dag ... :P






Jag har använt:

Grunden:

Cover All Mix
Wonder powder Sahara

Ögonen:

High tech lighter "comet" (Just nu på rea!!)
M/S "cotton candy"
M/S "monty"
Eyedust "blurry"
Eyepencil "Smoke"
Eyepencil "Violet Storm"
Eyepencil "Vanilla"
Max lashes black
Tribrow

Kinderna:

Compact powder "latte"
Blush "chic"

Läpparna:

Lippencil "lollipop"
Lipgloss "pink"


Söta tös nr2






Lite trist att man inte ser färgerna ordentligt. Måste fixa annan kamera ...

 

Jag har använt:


Grunden:

Care and cover dark
Wonder powder "kalahari"

Ögonen:

High tech lighter "asteroid"
Cybershadow "bloom"
Cybershadow "meteor"
M/S "Old gold"
Eyedust "champion"
Eyepencil "black"
Eyepencil "gold digger"
Eyepencil "vanilla"
Max lashes black
Tribrow

kinderna:

Wonderblush "luxor"
Blush "Oh so fresh"

Läpparna:

Lippencil "passion"
Lipgloss "orma" (just nu på rea!!)


Hoppas ni gillart! Ha en fortsatt mysig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0