Perfekt bas!

Kan ju såklart inte låta bli att göra reklam för mitt jobb ... jag älskar ju själv produkterna och då vill jag ju dela med mig! ;D
Alla produkter jag nämner nedan finns på Make Up Store

                                                   



Inköpstips för den perfekta basen!

1. En fuktkräm som är anpassad för din hudtyp! Testa Ice Creme Time som passar både känslig, normal och blandhy!

2. En primer som minimerar porer och fixerar underlaget. Nu på sommaren rekommenderar jag PRIME AND PROTECT! En underbar kokosdoftande primer som innehåller en daglig solskyddsfaktor, skyddar huden och gör att basen garanterat håller hela dagen!

3. En tunn basprodukt anpassad efter din hudtyp. På sommaren anväder jag endant ett mineralpuder för att få en jämn ton och lyster i ansiktet. Sport foundation är också en kanonprodukt för dig som vill ha en riktigt tunn bas!! Kom in till oss så hjälper vi dig välja rätt färg!

4. Consealer för att dölja röda partier och mörka ringar under ögonen. Där rekommenderar jag vår storsäljare cover all mix! Allt i ett! Förebygg även de mörka ringarna genom att dricka mycke vatten och använda ögonkräm och serum. Prova firming eye creme och bye bye puff!

5. Oil blothing paper är alltid bra att ha i väskan varma dagar! Badda men papperet över panna och kinder när du blir blank så mattar du genast ner ansiktet utan att förstöra basen.

6. Face mist att återfukta ansiktet med! Använd i din rengöring som ansiktsvatten eller använd den för att fixera din make up! Går även att återfukta ansiktet med under dagen.

7. En mjuk och ren foundationborste.

Där har du 7 användbara tips för den perfekta basen! Ta hand om er i solen och glöm inte bort att smörja in er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0