Frozen Diamond inspiration

Tjohej alla glada! Idag har jag provat mig på en lite udda sminkning ... nån gång ska man ju göra det också. Har inte gjort så mycke sånt innan så det är kul att testa vingarna lite ... :D
Här är min tolkning av vinterlooken frozen diamond!
















Jag har använt (Allt från MUS):

Grunden:

Eazycover red
Eazycover blue
Wonderpowder siani

Ögonen:

High tech lighter platina
High tech lighter energy
M/S satin
M/S ashes
M/S muffin
Eyedust brilliance
Eyedust mercury
M/S winterland
Mixing liquid
Cake eyeliner white
Eyedust paragon
Glitter eyeliner diamond
Glitter hologram
Adhesive clear
Strazz universal
Nail deco
Eyepencil metallic sea
Max lashes black

Bryn:

Brow set fix clear
Glitter eyeliner diamond

Kinder:

Wonderblush goddess
Wonderblush cairo

Läppar:

Eyepencil snowflake
Lippencil icy dream
Lippencil forbidden kiss
Lippencil royal pink
Lipstick sheer lust
Lipgloss frozen


Kommentarer
Postat av: Sarah

Skitsnyggt!, var egentligen självklart att du skulle vinna med dom där skillsen=)

2010-12-02 @ 17:06:57
Postat av: Jill

Fasen va snyggt :)

2011-01-13 @ 16:10:21
URL: http://jilly.bloggplatsen.se/
Postat av: Mikaela

Tack! Ni är då allt för snälla! :) Kram

2011-01-14 @ 10:53:26
URL: http://mickelickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0