Fredag = Idolfinal!

Wohoooo! Ikväll ska jag bunkra upp med massa gottigotti och njuta av Idol-finalen. :D I morgon och söndag leeeeeeeeedig! Blir en lugn kväll, ska ju va barnvakt .... :P




Julklappstips! Gloss lips "project playground". Ett glans som passar alla! Jag vet att jag skrivit om den förut men det är verkligen värt att nämna igen. Alla intäkter går oavkortat till organisationen project playground och barnen i Sydarfika så att dom ska få vara just barn. En chans att bidra, och även få en fin julklapp att ge bort. I love it!

Kommentarer
Postat av: madde

Tävlingen du hade på din blogg, vem vann??? Inte hört nåt om hur det gick.

2010-12-10 @ 11:44:49
URL: http://onelipstickmom.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Hej Madde! Vinnaren blev Sarah Björn. Det presenterade jag i ett tidigare inlägg ... :)

2010-12-10 @ 20:35:29
URL: http://mickelickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0