Sommarfräsch

God morgon på er! Nu kan jag meddela att det bara är 2 arbetsdagar kvar tills jag e ledig en vecka!!! :D
Jag är så himla glad!

Ååååå vad tyckte vi om schlagern igår!?!? Jag fick sån hjärtklappning! Var de tvungna att läsa upp Sverige sist???
Vem tror ni kommer vinna hela skiten då? Jag tycker det är svårt iår men jag gillade Österrikes ballad igår, och jag tror Ungern har en bra chans, den har spelats rätt duktigt på radion... Anywaaaaaay

Här får ni en sommarfräsch sminkning att bita i








Produkter:

Grunden:
Prime and protect
Cover all mix
liquid foundation milk
Dual foundation helsinki

Ögon:
High tech lighter platina
M/S pharao (utågtt)
Cybershadow galaxy (utgått)
M/S muffin
Eyepencil czar
Eyepencil sparkling beach
Max lashes black

Kinder:
Blush baileys (utgått)
Blush must have

Bryn:
Tribrow

Läppar:
Lipgloss rio (utgått)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0