Okej ... Nu är jag här igen

Tog mig visst en liten bloggpaus! Men man behöver nog lägga datorn åt sidan ibland och ägna sig åt annat också. Ibland känns det som att jag sitter fast med datorn!

Här får ni en "dagans kladd" som var från i lördags! Det var kanonväder ute! Kunde lämna vinterjackan hemma och gå i skinnjackan till jobbet .... SKÖNT!










Jag har använt (ALLT från MUS):

Grunden:
Prime and protect
Cover all mix
Wonder powder sinai

Ögon:
High tech lighter platina
M/S lingerie (utgått)
M/S pistille (utgått)
M/S sepia (utgått)
M/S moscow
Eyedust fame
Eyepencil tropical
Eyepencil vanilla
Long lash black

Kinder:
Blush must have

Bryn:
Tribrow

Läppar:
Lippencil sharp rose
Lipstick peachy





hehe .... nu måste jag bara få lite färg i ansiktet så att jag kan bära upp dessa snygga röda brillor!!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Välkommen tillbaka :)

2011-03-15 @ 11:18:07
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0