Bläääääää

Går igenom alla mina sminkbilder och fan va man tröttnar på sig själv ibland. Allting ser likadant ut. Jag måste verkligen hitta på nåt nytt!

Det märks nu att det är nära till semestern. Man e lite lat och bara lunkar på. Känner ni igen det?? Sen börjar man tycka att allt är jobbigt och man känner ända ner till lilltån att man behöver lite ledighet.
Jag hoppas verkligen  nu att jag och Henrik får en ordentlig semester iår. Vi upptäckte för nån vecka sen att vår kära Cabby gått sönder! Hela bakstycket sitter löst typ ... på ena sidan är glipan så stor att man ser rakt ut! Så nu måste vi försöka hitta en ny vagn innan semestern. Liiiiiite tajt med tid men det måste gå! Jag vill inte tälta!
Det var iallafall tur att vi såg det nu och inte dagen innan vi ska åka. Tänk om man åkt över en vägbula och hela bakstycket lössna!?!?! Livsfarligt ....
Vi bestämde oss iallafall för att lägga lite mer än 13 000kr den här gången iallafall ... då får man förhoppningsvis en HEL vagn!!!!!!

Idag är jag ääääääntligen lite ledig så jag ska försöka komma ikapp med städningen lite härhemma ... går jättebra hittils! Jag har iallafall bäddat sängen.
Så inget smink i fejset idag! Ni får en sminkning jag hade för nån vecka sen istället ... enjoy







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0