Ordning och reda!

Hej på er! Idag har jag fixat och donat här hemma! Nu jäklar ska allt ha sin plats. Jag  har så mycke smink överallt att jag inte ens vet vad jag har. Men nu har jag skaffat ett jättefint sminkbord som jag hitta på Ikea för 495:- på rea! Vi älskar REA!!! Sen hitta jag söta små plastkorgar på citygross som kostade 10kr för 3 stycken. Då kan man få det så här fint ....





Mina nya ögonskuggs/rouge hållare är egentligen en kryddhållare till Ikeakök. Jag har haft den i min kökslåda hur länge som helst men jag använder inte ens kryddorna som jag hade i den där, så jag tyckte den passade bättre till mina ögonskuggor. Tycker inte ni det?


Tips! Ett smart sätt att återanvända kartongerna när man köper doftljus och parfym!



Jag är supernöjd! Nu ska jag till Ikea och köpa belysning till spegeln och lite annat smått å gott! Ha en riktigt fin måndag i soooooolen!

Kommentarer
Postat av: Sandra Nylander!

Känner igen ikeabyrån, visst är det en malm?

Fantastisk serie, kul att se hur andra har det hemma med allt smink!!!

Smart med de lådorna, har ju massa såna hemma med, att jag inte tänkt på det!

Hoppas du haft en fin jul och nyår!

2011-01-20 @ 21:00:26
URL: http://tremusar.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jajjemensan det är en Malm! Himla tur att den var på Rean!! :D Det enda negativa är att lådan inte går att dra ut så långt som jag skulle vilja. Men jag är jättenöjd med den! Och min pojkvän är jätteglad att allt smink inte ligger och dräller inne på toaletten längre ;D

2011-01-21 @ 08:38:57
URL: http://mickelickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0