Bodyscrub

Hej hallå allihopa! Det snöar ... vad tycker vi om det???? SKIT!!! Jag tänker vägra, jag vill inte gå ut! Men man måste ju ... jag tänker iallafall sminka mig på på jobbet, annars kommer allt rinna bort innan jag är framme. Mitt högra öga brukar nämligen börja rinna när det är såhär kallt, helt värdelöst.

Igår försökte jag mig på att göra egen kroppsskrubb. Jag gjorde en blandning av salt och socker, sen använde jag olivolja till att blanda ihop allt, och tillsatte några droppar av Make Up Stores burneroil lemongrass och så rev jag ner lite citronskal.

Jag använder kroppsskrubb ungefär en gång i veckan. Har du lite känsligare hud så kanske det är bättre att hålla sig till sockerskrubber ... jag gillar lite mer klös så salrskrubberna funkar bra för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0