Blått igen ...

Jag börjar bli lite piggare nu på morgonen när det är liiiiite ljusare ute. Men det känns fortfarande som en käftsmäll när klockan ringer .... :P


Idag har jag gjort en enkel blå makeup. Ser knappt nånting i min nya sminkspegel! Belysningen har inte kommit upp än så det är helt omöjligt att se vad man håller på med. Här har ni iallafall dagens kladd!












Jag har använt (Allt från MUS):


Grunden:

Cover all mix
Wonder powder sinai

Ögonen:

High tech lighter platina
M/S ashes
M/S muffin
Eyepencil black
Eyepencil baltic (utågtt)

Kinder:
Blush baileys

Brynen:
Tribrow

Läppar:
Lipstick mood


Kommentarer
Postat av: Jenkan

Fin du är!

2011-02-01 @ 09:49:36
Postat av: Mikaela

DU kan va fin jenka penka päron pung!

2011-02-01 @ 10:00:49
URL: http://mickelickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0