Tänk vad man kan trolla ....

Hej på er! Vilken påsk det varit! Kanonfint väder! Men jag blir så irriterad på alla som blir pepparkaksbruna direkt!!! Själv går jag hela sommaren och försöker få färg men det händer liksom ingenting. Jag solar och solar och solar men blir knappt en nyans brunare. Tur man kan fuska lite med solpuder! ;D


FÖRE



A ... här har ni den osminkade sanningen. Så här ser jag ut när jag vaknar på morgonen. Finnar och skit har jag just nu också för att jag snart har min lingonvecka, så det är ett perfekt tillfälle att visa vilken skillnad lite consealer och foundation gör!


EFTER



Finnarna borta och jag ser plötsligt lite mer solkysst och fräsch ut ... Produktlista och TOUTORIAL kommer ... ;D

Kommentarer
Postat av: Hanne

Tänk vad lite smink kan göra - hur skulle vi överleva utan;)? Jag är som du. Solar och solar, men inte mkt händer:3

En tutorial ska nog pigga upp:)

2011-04-27 @ 20:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0