snoooooorgrön!

Godmorgon i solskenet!

Jag kan inte sluta tänka på semester .... och det är typ jättemånga veckor kvar! Jag och Henrik sitter redan och planerar hur, när och var vi ska packa husvagnen, vad vi ska handla o.s.v... hahaha! Man fantiserar iväg och det känns så himla nära! Sen kommer man på att det är hundra år kvar och då blir man deppig... ;P


Här får ni kika på gårdagens snorgröna kladd



Liteeeee lip care mix på det där så. Har sjukt torra läppar just nu!





Fick inte riktigt till nå bra bilder men men ... Jag har iallafall använt:


Grunden:
Prime and protect
cover all mix
liquid foundation milk
dual foundation helsinki

Ögonen:
High tech lighter platina
M/S fizz
Eyedust hectic
M/S muffin
Mixing liquid
M/S orange (utgått)
Long lash black

Kinder:
Blush baileys (utgått)
M/S muffin

Läppar:
Lipstick bare

Bryn:
Tribrow

Kommentarer
Postat av: Hanne

Jättefint! Om du har tid så lägg gärna upp tutorials:)

En fråga bara, är det Ok att vara inne på FB på jobbet;)? Brukar se att du är inne när jag går förbi haha^^

2011-04-20 @ 11:48:28
Postat av: Mikaela

hehe .. bra observerat där Hanne. Det är väl inte helt okej att surfa facebook på jobbet, men butiken har ju en facebooksida som jag pysslar med, får man skylla på det??? ;)



Jag ska verkligen försöka hinna med fler toutorials, jag har oftast inte så mycke tid att fota innan jag springer till jobbet. Jag har valt att sova lite längre istället ... Men det kommer fler ABSOLUT!!! :D

2011-04-20 @ 18:49:26
URL: http://mickelickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0