Måndag ...

Ja ... måndag ... I say so more.
 Längtar ihjäl mig till påsken just nu, och till semester! Jag har haft en väldigt mysig helg. Lillebror var här i fredags, vi överkonsumerade godis och spelade tv-spel.

I lördags pajjade jag ryggen ännumer när jag grattade gräsmattan ute på gården. Jag trodde jag skulle döööööö på kvällen, jag kunde inte röra mig alls! Henrik fick vara springpojke!! Inte för att det gjorde nåt ... ;D
Söndag var jättemysigt! Vi åkte till Stockholm och vandrade runt i 4 timmar innan vi åkte på kalas. Stockholm är verkligen fint när solen kommer fram ... :D Det var skönt å röra på sig lite, men idag har jag träningsvärk i benen!! Tyder bara på att jag rör mig för lite.
Nu ska jag proppa i mig värktabletter för ryggen och vandra till jobbet strax i solen!

Ni får fredagens kladd av mig ....



Alla bilder blev suddiga! Jag hade nog lite bråttom ... Och BLEK är jag!!! Hallå!!! SOLEN!







Jag har använt (ALLT från MUS):

Grunden:
Prime and protect
Cover all mix
liquid foundation milk
dual foundation helsinki

Ögonen:
High tech lighter platina
Cybershadow bordeaux
Eyedust hectic
Eyedust fame
M/S beautiful morning
Mixing liquid
cake eyeliner black
Eyepencil heaven
Long lash black

Bryn:
Tribrow

Kinder:
Blush baileys (utgått)
Blush Must have

Läppar:
Lipstick bare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0