Heeeeeeeeeeeelg!!

Nu är det helg och LÖN!!! Kan inte bli bättre! Jag har sovmorgon och ska försöka ta mig ner på stan och hitta nånstans jag kan klippa mig. Sen i morgon bitti bär det av till Dalarna för klassträff ... ojojoj


Dagens kladd!









Jag har använt (Allt från MUS)

Grunden:

Cover all mix
Wonder powder Sahara

Ögon:

High tech lighter platina
Cybershadow crow
M/S Pollution
M/S Muffin
Eyediust sight
Gel eyeliner black
Eyepencil baltic (utgått)
Max lashes black

Kinder:

Blush baileys (utgått)
Blush must have

Bryn:

Tribrow

Läppar:

Czarinna lipgloss egg

Ha en underbar helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: Andrea/Slams

Riktigt fint! Har haft liknande måånga gånger. ^^

Sockersöt är du också. ^^

Ha en suverän fredag! =D ( och helg )

2010-09-24 @ 11:22:30
URL: http://slamsfashion.blogspot.com
Postat av: Alexandra

NU ÄR FINALISTERNA I TÄVLINGEN OM MARIAH CAREYS PARFYM "LUCIOUS PINK" FRAMTAGNA, är det du? kika upp det, om inte - tack för att du var med, på fredag kommer en ny tävling upp! :) om du är en utav finalisterna, - grattis, flest röster vinner, lycka till!

2010-09-25 @ 17:53:53
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0