30/9

Gooooomorron! Helgen närmar sig! Så himla skönt! Idag och i morgon bli långa dagar. Ikväll avslutas tävlingen! Spännande! Så kul att se att så många är med! Kommer nog ta ett tag för mig att samla ihop alla namn ... hehe.

Dagens kladd!!











Jag har använt (Allt från MUS)

Grunden:

Prime and protect
Cover all mix
Wonder powder sahara

Ögonen:

High tech lighter platina
Eyedust powerful
M/S muffin
eyepencil cobacabana
Gel eyeliner black
eyepencil black
M/S pollution
Max lashes black

Kinder:

Blush baileys (utgått)
Blush must have

Bryn:

Tribrow

Läppar:

Lipstick mood



Ut i kylan! Brrrrr ....

Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Hoppas verkligen på tur ikväll! Skulle vara toppen att komma hem från jobbet ikväll och få goda nyheter!



kram

2010-09-30 @ 10:03:38
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Emma

Jättefint verkligen =)

2010-09-30 @ 11:05:09
URL: http://sminkhornan.wordpress.com
Postat av: lisa

Aaaah, tänk om jag vann, I wish!

Superfin sminkning - som vanligt.

Jag har blivit tipsad för länge sedan om att Muffin är en bra grundskugga att ha i sminkväskan, du verkar använda den en del så antar att den är en av de bästa basskuggorna MUS har att erbjuda?



och så undrar jag verkligen hur man använder HT L Platina, som en primer på ögonlocket helt enkelt?

Den ser så tjock och smetig ut i burken så jag har blivit lite avskräckt och funderat på om det är så lätt.. :P

2010-09-30 @ 15:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0