10/9

God morgon! Mulet idag ... blääää, man känner bara för att lägga sig under en filt och mysa!
Idag ska jag iallafall ta rätt matlåda! Igår jobbade jag på som bara den fram till lunch, blev jättehungrig! Jag längtade efter mina goda färsbiffar jag hade med mig till jobbet ... öppnade lådan ... då hade jag tagit med mig en oöppnad turkisk yoghurt!!!!! Virrpanna nr1! Jag hade nämligen lagt min mat i en tom sån yoghurthink.
Jag får göra som Madde tipsade mig om och skriva på hinkarna från och med nu ....


Och så dagens kladd!!











Jag har använt (Allt från MUS):

Grunden:

Cover all mix
Wonder powder Sahara

Ögon:

High tech lighter platina
M/S fairytale (utgått)
M/S aquarius
M/S tuch
M/S muffin
Gel eyeliner black
eyepencil black
drama mascara

Kinder:

Blush baileys (utgått)
Blush Must have

Bryn:

Tribrow

Läppar:

Lipstick bare


Nu tar vi fredagsmys tycker jag! Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Velonka

Snyggaste mejken på länge.:-)

Nu kliar det som fan i shoppingfingrarna, behöver ögonskugga,primer och nya penslar pronto. Dessutom behöver jag din hjälp med underlag...kikar förbi nån dag i nästa vecka?

2010-09-10 @ 09:57:28
Postat av: Mikaela

Tack! :D



Du är självklart välkommen! Jag jobbar alla dagar utom måndag!

2010-09-10 @ 10:01:55
URL: http://mickelickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0