23/10

Lööööördag igen! Wohoooo! Parteeeeey! Eller nä .... hem och vara barnvakt åt lillebror och käka tacos, det är nästan lika roligt ... :P Helt klart mysigare iallafall! MEn det hindrar inte mig från att sminka mig som en partypingla idag!

Dagens kladd!











Jag haranvänt (Allt från MUS):


Grunden:

Cover all mix
Wonder powder sahara

Ögonen:

High tech lighter platina
M/S moscow
Eyedust perfect
Eyedust fame
M/S muffin
Gel eyeliner black
Eyepencil black
Glitter neptune (utgått)

Bryn:

Browcolor nr1

Kinder:

Blush must have

Läppar:

Lippencil sharp rose
Lipgloss vide


Kommentarer
Postat av: Josephine

Riktigt snygg makeup! Gillar glittret och det är synd att det har utgått!

2010-10-23 @ 11:59:25
URL: http://makeuponista.se
Postat av: emma

Jättefin make! :)

Jag undrar en sak, på en del glitter från MUS står det "do not apply around eyes" eller något sånt, och jag undrar; är det bara som dom skriver för säkerhets skull ifall någon skulle få in glitter i ögonen och bli pissed off, eller är det verkligen dåligt?

Jag har använt runt ögonen, tycker det är svårt att hitta andra användningsområden än runt ögonen, mer än kanske lite på kindbenen...

2010-10-23 @ 20:17:49
Postat av: Mikaela

Sv: Emma ... Att dom skriver "do not apply around eyes" är mest en säkerhetsåtgärd, det svider rejält att få in glittret i ögonen. Ska man applicera det på ögonen så se till att du har high tech lighter eller mixing liquid så att det verkligen fäster på locket och inte trillar in i ögat så fort du blinkar. Annars finns det faktiskt många andra roliga användningsdområden för glittret! I håret och på naglarna för att nämna några ... Be creative! ;D



Josephine ... Ja, skittrist att den utgått! Men den har ju lämnat plats för nya godingar! Jag äääääälskar nya peacock! ;D



2010-10-24 @ 09:06:42
URL: http://mickelickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0