18/11

Gooomorron!!! En snabbt inlägg idag ... jag tog en liten sovmorgon idag. Vaknade med huvudvärk. Men 2 alvedon så är jag på topp! Igår var premiären av Trollkarlen från oz ... det gick riktigt bra! Ska bli kul att läsa recenssionen. Idag är det ingen föreställning så jag kan åka hem efter jobbet och bara ta det lugnt! :D Har inte haft så mycke tid att fota mina sminkningar på morgonen men här har ni gårdagens ögonmakeup!







Jag har använt (Allt från MUS):

High tech lighter platina
M/S spruce
M/S rec (utgått)
M/S muffin
Mixing liquid
Eyedust extreme
Eyepencil black
Treatment mascara
Max lashes black

Kommentarer
Postat av: Lena

Å så fint, som vanligt :)

2010-11-18 @ 11:17:24
Postat av: Mikaela

Taaaaack Lena! ;D

2010-11-18 @ 12:28:33
URL: http://mickelickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0