Ska man upp idag eller??

Klockan är 14.10 ... jag har precis tagit mig upp ur sängen, tagit en dusch ... och nu ska vi iväg och handla lite var det tänkt. Jag är sååååå fruktansvärt trött! Blev en lång dag igår, först jobb hela dagen, sen direkt hem till Henriks bror för lite schlagermys. Stort Grattis till Anna Bergendahl som tog hem segern!! Go Nyköping!! Blir spännande att se hur det går för henne i stora tävlingen. Tror dock inte att hon kommer vinna.
Har suttit nu på morgonen och kolla konkurrensen och det finns några bra bidrag därute! Grekland tror jag går långt ... kanske Norge också för den delen, en powerballad a la Fredrik Kämpe!

Nääää .... enda dagen ledigt idag så jag ska väl försöka ta vara på den, även fast det är skönt att bara ligga i sängen! Solen lyser ute så man måste ju gå ut. Ska ta hand om mig själv idag, lägga en spirulinamask i ansiktet, laga god mat och bara slappa! Hoppas på en skön söndag .... see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0