Ledig dag!

Tjohooo .... Jag är ledig idag! Men vaknade ändå tjugo i sju och var jättekissnödig. Visst är det jobbigt när man vill somna om och är så nödig att man måste gå upp!!? Så jag gick upp pigg som en lärka!
Nu sitter jag hemma hos mammsen och kollar på glamour .... Brooke är tillbaka med Ridge ... IGEN!! Men den här gången är ju allt annorlunda ... suck!! Kan de inte hitta på en ny story att spinna på?? Nu är iofs jag och mamma långt tillbaka i serien, vi är inte ikapp det som går på tv nu, så Brooke och Ridge har säkert hunnit lämna varann och hittat tillbaka till varann en gång till. Och mamma råkade se på tv att Ridges dotter Steffy kysste Bill spencer!! WHAT!!!?? Jaja ... ni som inte ser den här skitserien har ingen aning om vad jag pratar om, så ni kan skippa det här inlägget ... hahahaha. Det är liksom en mor och dotter grej som vi gör ... :)
Plus att jag slipper laga lunch idag ... sweet!!
Det blir en bra dag! Mys hos mamma, sen fika med Jenkan!






Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Haha, jag följer ju Våra Bästa År, ungefär samma skit!

2010-03-18 @ 13:33:01
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0