Hemlängtan ...

Dagen har gått riktigt sakta idag! Jag har en och en halv timme kvar tills jag får gå hem och en sminkning kvar att göra, jag väntar på söta Lianna som jag ska sminka inför kvällen. Det är nämligen så att hon jobbar som värdinna på Tellus här i Nyköping och jag sminkar henne varje fredag för att göra lite reklam för butiken, jag får alltså göra vad jag vill med henne! Som min egna lilla sminkdocka!! hehehe ... i afton är det pyjamasparty på tellus så det blir en väldigt diskret sminkning denna gång bara för att få lite liv och lyster i ansiktet ...
Jag har precis uptäckt hur bra vårat wonderkit är som vi nu säljer på Make Up Store! Det är det enda jag behöver!! En vårdande och lystergivande makeup! Man får 4 nyanser av mineralpuder och 2 borstar med i kitet. Den ljusaste kan man använda som highlighter på kindben och vid ögonbrynen, den mörkaste kan man ha till shading och som globskugga, sen får man prova sig fram vilken färg som passar bäst ... LOVE IT! Det kommer bli perfekt på Lianna ikväll! Komplettera med en brun kajal och mörkbrun mascara, kanske ett persikofärgat rouge också.
                                                                

Sen är det soffan och Lets Dance som gäller! Wiiiiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0