Full av tips idag!

Tips tips tips ... alla älskar vi bra tips!

Mitt andra tips idag är att använda PRIMER till din foundation! En storsäljade klassiker är ju Make Up Stores Skin serum som ger en silkeslen och jämn hy. Den ger huden mycket fukt och bibehåller hudens kvalitet och vitalitet. Lägg den under din dagkräm eller blanda med din dagkräm.
För er som vill ha en mattare yta att sminka på så kan jag varmt rekommendera "prime and protect" (också från Make Up Store). Den ger en matt yta för din foundation att fastna på och innehåller även ett dagligt solskydd. Bra för de som sitter mycke framför datorer också, kanske kan va nåt för alla flitiga bloggare där ute?? ;)
Innhåller även e-vitamin och skyddande jasmin, det är en primer som definitivt ligger i min sminkväska! Den doftar kokos och är helt underbar!


Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Woho nu har jag hittat till din blogg! Om du vill kan jag länka till din blogg från min, så hittar fler hit!



kram kram

2010-03-17 @ 13:43:40
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0